Velkommen til Sphynxforum.dk Forums Sphynx-snak Vores første kuld sphynx killinger

Dette emne indeholder 24 svar, har 4 stemmer og blev senest opdateret af Profile photo of soelver soelver 3 år, 5 måneder siden.

Viser 10 indlæg - 16 til 25 (af 25 i alt)
  • Forfatter
    Profile photo of soelver
    soelver
    Keymaster

Det er da vist ikke for tidligt med en opdatering her 😉

Det lykkedes desværre heller ikke anden gang, så nu håber vi, at tredje gang er lykkens gang. D. 14. november, da Mynthe igen kom i løbetid, kørte vi hende atter ned til Britt, og der blev parret lystigt over tre dage, hvorefter vi hentede hende igen.

Så omkring d. 5. december, skulle vi så forhåbentlig kunne se lyserøde brystvorter 😀

Kryds fingre for os!

Profile photo of Debbie
    Debbie
    Medlem

Det bliver da super spændene:)

Jeg krydser fingre:)

Profile photo of soelver
    soelver
    Keymaster

Tak 😀

Det er simpelthen så spændende.
    Tror snart hun er træt af vores analyseringer af hvilken grad af lyserød hendes brystvorter er – lol. Men heldigt at hun er sådan en lille kælepot, der helst vil sidde og hænge på mig det meste af dagen, så er der jo rig lejlighed til kigge på dem <3

Og velkommen til 😀

Profile photo of christina
    christina
    Deltager

ha ha stakkels mynthe der blir pille, rodet raget på babserne dagligt

Profile photo of soelver
    soelver
    Keymaster

Ja – hun virker en smule irriteret, engang imellem 😉
    Men det kan som regel løses med kys og kram. Hun er sådan en kærlig lille pige, der bare elsker at blive nusset, så det hjælper jo på det hele.

Profile photo of soelver
    soelver
    Keymaster

Stadig ingen lyserøde dutter 🙁
    Æv da!

Men vi håber lige til det sidste 😀

Profile photo of soelver
    soelver
    Keymaster

Og den manglende opdatering her skyldes desværre, at tredje gang heller ikke var lykkens gang. Vi venter nu for fjerde gang på lyserøde brystvorter.. Det skulle være en af de nærmeste dage, hvis heldet er med os i denne ombæring.

Kryds fingre!

Profile photo of christina
    christina
    Deltager

vi krydser fingre. ellers må vi lige snakke sammen med henrik hvis hun skal ha en anden kæreste.

Profile photo of soelver
    soelver
    Keymaster

Intet nyt endnu 🙁

Og ja, vi må overveje hvad vi gør fremadrettet.
    Det kan da være, at de to bare ikke er kompatible. Men har også læst op på hvad der ellers kan være galt, og det er så bredspektret, at jeg snart ikke ved hvor jeg skal begynde. Men vi tager en ting ad gangen her. Det vigtigste er, at Mynthe har det godt. Måske skal hun bare ikke have flere killinger…

Vi overvejer verdenssituationen 🙂

Profile photo of soelver
    soelver
    Keymaster

Stadig intet held her.. Vi prøver en sidste gang når hun går i løbetid igen, og håber det så lykkes. Ellers må vi nok bare se i øjnene, at det ikke skal være de to :-/

Viser 10 indlæg - 16 til 25 (af 25 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.