Dette emne indeholder 40 svar, har 4 stemmer og blev senest opdateret af Alex StorSkrald 5 år, 11 måneder siden.
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Select Page
Velkommen til Sphynxforum.dk › Forums › Support › Test tråd
Tagget: test
Dette emne indeholder 40 svar, har 4 stemmer og blev senest opdateret af Alex StorSkrald 5 år, 11 måneder siden.
Det driller 😉
Eller, det gjorde. Tror jeg fik det løst.
Billederne blev forvredet og/eller beskåret, hvilket så ret belastende ud, men det ser ud til at jeg fandt en løsning 😀
Og (forhåbentlig) sidste test:
Og så tester vi igen:
Og vi tester videre.
Nintendo a la Picasso:
billederne ser fine ud på min pc
Det skulle også virke igen. Ved ikke lige hvad der skete.. efter det så ud til at være fixet, opdaterede jeg et par plugins, og derefter var billederne kun 20 pixels høje herinde i forumet. Weird!
Men tror jeg fandt ud af det.
Kan nu ikke se hvad de plugins skulle have indflydelse på størrelsen på billeder, så tænker at det nok har været noget andet. Men – når bare det virker, det er jo hovedsagen 🙂
Jeg har opdateret igen, og tester!
Og hvis jeg nu havde skrevet her, hvad jeg gjorde sidst, for at fixe det problem med 20px høje billeder, så havde jeg kunnet fixe det nu i en fart. Doh!
Note to self:
I filen gd-bbpress-attachments.css skal flg. ændres for at billederne vises i korrekt højde:
.bbp-attachments li {
line-height: 16px;
height: 100%;
margin: 0 0 4px;
}
ha ha ha
Tester igen.
Ooog vi tester, for nu ser det ud til at billederne igen kun er 20px høje 😛
Så var det jo godt, at jeg lavede en note til mig selv sidst.
Men lad os se om upload til forumet stadig fungerer først 🙂
Yup! Det fungerer, og billedhøjden er rettet (hurtigt og smertefrit denne gang).
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Nye kommentarer