Dette emne indeholder 5 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af Profile photo of christina christina 5 år, 6 måneder siden.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Profile photo of christina
    christina
    Deltager

Toundra du Potenkine. født 5/5 2009 SPH n 02 33 harlequin- brunmasket

Wizardgate mocha late/Kochav ha- carmel Y’re so sexy.

toundra er en lille fix sag på 2,5 kg der er ultra nøgen,men med den største og sjoveste personlighed man kan tænke sig.Hun er en smule reserveret for fremmede og skal lige se folk an,men når hun tøer op, så snakker hun fanden et øre af. hun tripper rundt med høje knæløft og fortæller historier fra de varme lande. Hun elsker at blive gnubbet på maven, helst imens hun ligger i håndfladen. Hun er utryg ved høje lyde og fremmede lugte og så skælder hun højlydt ud. Jeg håber at hun med lidt træning kan overkomme dette så hun kan komme på udstilling og vise hvor lækker hun er.

Hun er en rigtig lille abe der klatre på lodrette flader, elsker højder og laver halsbrækkende spring. Hun hænger gerne med hovedet nedad i gardinene.

Jeg forelskede mig i hende fra det øjeblik jeg fik det første billede, hun er fra et kuld på 8 hvor der var 4 piger jeg kunne vælge imellem, og da de alle havde hver deres styrker og svagheder, derfor lod jeg hjertet vælge, selvom det allerede dengang var tydeligt at hun havde et lidt spøjst sind.

Nårh hvor er hun skøn, den lille tullemus. Jeg har haft fornøjelsen af at bo på hotelværelse med både Tulle og hendes “mor”, og hun er en rigtig lille prinsesse LOL (altså Tulle ;)) Jeg kender ikke andre sphynx der i den grad har brug for at give sin mening til kende – og fortælle historier – så højlydt som Tulle, jeg savnede hende sgi efter 5 dage i Paris 🙂

Kh

Britt

christina
    Deltager

og hun snakkede faktisk ikke så meget som hun plejer da vi var i paris. jeg skal nok lave en video af hendes aftenritual hvor hun virkeligt fortæller historier.

christina
    Deltager
    Profile photo of soelver
    soelver
    Keymaster

Hvor er hun lækker <3
    Og vildt at se hende hænge helt oppe under loftet. Der må være liv og glade dage hjemme hos dig.

Man kan kun se videoen, hvis er medlem af gruppen, da gruppen er lukket af for offentligheden (bare til information).

christina
    Deltager

har prøvet flere gange at ligge videoen op her men det vil ikke rigtig lykkes

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.