Dette emne indeholder 5 svar, har 4 stemmer og blev senest opdateret af Profile photo of christina christina 4 år, 8 måneder siden.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Profile photo of Ginger
    Ginger
    Medlem

Hejsa.
    Dejligt med sådan et forum for Sphynx-ejere 🙂

Mit navn er Tinna, jeg er 28 år gammel og bor i Aalborg med mine 2 små hunde og nu min lille nye Sphynx killing Gustav, som jeg fik i lørdags.
    Da jeg har en svaghed for hårløse dyr, har jeg i mange år været forelsket i Sphynx, men først nu taget springet til at byde en velkommen i mit hjem. Før i tiden havde jeg huskatte med mindre heldig udgang.

Og jeg fortryder det ikke et sekund. Det er en fantastisk lille kat jeg har fået mig, fyldt med personlighed, kærlighed og charme. Han har taget mig med storm. 🙂

Profile photo of Tom
    Tom
    Medlem

Hej Tinna

Og velkommen til siden, hvor i landet har du så fået din skønhed med blå øjne

Mvh Tom

Profile photo of Ginger
    Ginger
    Medlem

Tak 🙂

Gustav kommer fra Skive fra en opdrætter der hedder Anat Her :)Hun opdrætter dog med Polsk stamnavn, men under Fife.

Profile photo of soelver
    soelver
    Keymaster

Velkommen til 😀

Hyggeligt at se dig herinde. Siden er stadig ny, så vi er ikke så mange endnu, men håber på at der kommer flere til efterhånden 🙂

Der er nogle superdejlige og meget erfarne sphynxfolk herinde, så har du spørgsmål, er jeg sikker på, at du kan finde hjælp blandt dem. Jeg føler mig stadig som en newbie selv efter 2 år med racen, men jeg lærer lidt hele tiden. Og jeg elsker at se billeder af andre folks sphynxer og at høre om dem =)

Profile photo of Ginger
    Ginger
    Medlem

Tak. Jeg føler mig også total grøn. Ved så meget om de hårløse hunde, men ved de hårløse katte er min viden virkelig begrænset. Håber at lære en masse nyt herinde 😀

Profile photo of christina
    christina
    Deltager

efter 6 år med skønhederne lærer jeg stadig, selvom det mest er total nørderi nu.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.