Dette emne indeholder 3 svar, har 4 stemmer og blev senest opdateret af Profile photo of Talk_About_Sphynx Talk_About_Sphynx 4 år, 8 måneder siden.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Profile photo of Maibrit
    Maibrit
    Medlem

Hej alle sammen

Super initiativ med sådan et dansk Sphynx-forum. Naturligvis skal der være en lille præsentation af mig og min skaldepande. Jeg hedder Maibrit og er i skrivende stund 23 år gammel. Jeg læser en BA i designkultur & økonomi ved Syddansk Universitet i Kolding, hvor jeg også pt. er bosat.

Jeg har den herligste “knap-så-skaldet”-skaldepande ved navn Nokki (DK O’ Toyos Bald Nanoq), som beriger mit liv med en masse kærlighed og narrestreger. Hun kommer ikke på udstilling, da hendes pels gør at hun bliver diskvalificeret, men hun er med på racefremvisninger og hobbyudstillinger. Senest blev hun udstillingens bedste hunkastrat ved Kattekreds Horsens’ hobbyudstilling i februar. Udover Nokki har jeg en hittekat ved navn Ami og en Maine Coon, som hedder Nimbus. Ligeledes har jeg et lille akvarium, som jeg har CRS-rejer i.

Her er et lille billede af banden (minus rejerne): http://i278.photobucket.com/albums/kk104/maybrith/12122012566_zps47f47b87.jpg

Profile photo of Tom
    Tom
    Medlem

Hej Majbrit

Og velkommen til Sphynxforum.dk

det er fedt at i allerede er begyndt at bruge forummet. Og jeg håber at det var nemt nok at komme ind

Mvh Tom

Profile photo of soelver
    soelver
    Keymaster

Øj, en lækker lille flok du har dig der 🙂

Skønt at se dig herinde. Håber vi får mange flere billeder at se fra dig!
    Velkommen til 😀

Hej Maibritt – sikke et fint 3-kløver 🙂 Kh, Britt

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.