Dette emne indeholder 6 svar, har 4 stemmer og blev senest opdateret af Profile photo of christina christina 3 år, 6 måneder siden.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Profile photo of christina
    christina
    Deltager

Jeg vil gerne ha lov at præsentere Rex og Sphynxklubbens nyeste tiltag nemlig krøllemøder.
    I bund og grund er disse til for at mødes og networke. Men samtidig også til at dele viden og erfaringer.

der er to på tegnebrættet til efteråret 2013.
    Et i Esbjerg om peterbald (den nye dreng i klassen) hvor man kan få lov at mærke på de skønne katte og høre om deres historie.

og et i KBH hvor emnet ikke er besluttet men det ku være show eller HCM eller noget helt 3. hvad i nu har lyst til at høre om.

Her i opstartsfacen vil deltager prisen være 20 kr/person til kaffekassen og til på længere sigt at kunne invitere flere spændende mennesker til at holde foredrag.

har DU noget du ku tænke dig at fortælle om eller bare har lyst til at vise dine katte frem så skriv endelig til mig på myre66@hotmail.com

og har du noget/nogen du ku tænke at høre foredrag af/om så send mig en mail. så skal jeg se hvad jeg kan gøre.

Det er et super godt initiativ Christina, men hvor er det “ævligt” at København og Esbjerg er så langt fra Langeland (som alle jo ved er verdens navle LOL). Knus knus

christina
    Deltager

i er jo en del på fyn og øer i kan jo lave et selv. hvis du fortæller om genetik er jeg helt sikker på at mange gerne tar turen.

Profile photo of soelver
    soelver
    Keymaster

Godt tiltag. Rart at høre, at I er kommet lidt frem i skoene – nu er jeg vist snart nødt til at melde mig ind 😉

Kunne være spændende at se lidt flere Peterbald katte. Der var nogle stykker i Herning, men ingen hårløse. Hvor mange varianter findes der? Ved I det?

Profile photo of Christina
    Christina
    Medlem

Hej.
    Er krøllemøderne gået i stå igen?
    Og der er vidst nok 4 forskellige hårtyper inden for Peterbald (lettere forsinket svar, så det ved du sikkert godt nu 😉 ).

Profile photo of soelver
    soelver
    Keymaster

Jeg har ikke hørt noget om krøllemøderne siden denne omtale, så jeg ved det ikke. Men der er kommet mere nyt blod i bestyrelsen hos Rex & Sphynx klubben, så mon ikke de har planer af både den ene og anden art? 😉 @nudivine?

Jeg har stadig ikke set en nøgen Peterbald, men har læst kort om de forskellige pelstyper siden. Ville dog elske at se og røre, så håber der engang kommer til at ske 🙂 Jeg tror aldrig jeg får andet end Canadien Sphynx selv, men der er mange spændende racer derude i den store vide verden.

christina
    Deltager

det kommer en nøgen peterbald til brejning. og jeg har haft en lille smule om ørene det sidste års tid og vores hcm fordrag faldt jo desværre til jorden af forskellige årsager. vi arbejder stadig på forskellige tiltag.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.