Velkommen til Sphynxforum.dk Forums Introducér dig selv Katteri “Talk About”

Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Profile photo of Talk_About_Sphynx Talk_About_Sphynx 4 år, 6 måneder siden.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter

Hejsa,

jeg hedder Britt Schwartz, og har katteriet “Talk About”. Jeg har opdrættet sphynx siden 2005, og vi har 6 voksne sphynx i dag. Antoniy: vores gamle kastrerede russerhan, Princess: en ældre “dame” fra Østrig, YippieKieYay: en steriliseret killing vi bare ikke kunne sende hjemmefra 🙂 , Amen: Skøn fertil hankat fra et seriøst udkrydsningsprogram, Bluebell: vores “foxy lady” der egentligt skulle bo her fordi hun var steril (naturen er lunefuld, da hun er mor til vores “hovsakuld”!) og sidstankomne Brahma: vores “lille” Schweizerhan, der gerne skulle være med til at forbedre racen.

Jeg er passioneret og seriøs, vores katte bliver HCM scannet mindst 1 gang årligt, og jeg glæder mig til at deltage aktivt her på forummet 🙂

Profile photo of soelver
    soelver
    Keymaster

For os har du været vores faste klippe, med en uendelig strøm af gode råd og vejledning gennem vores tid med de her skønne katte. Helt uvurderlig!

Tusind tak for det 🙂

Håber at vi sammen kan få samlet noget viden sammen, og få det sat op så det er let for andre at finde fremover. Jeg har savnet det mange gange, og det har naturligvis også været inspirationen til at gå i gang med dette site. Ønsket om at udbrede kendskabet til racen, og ikke mindst give folk muligheden for at tage nogle gode beslutninger baseret på viden og sund fornuft. Et sted de kan henvende sig og få svar, og ikke mindst få en omgangskreds online af andre Sphynx-ejere og -entusiaster.

Måske slipper du for at have os i røret hele tiden 😉
    Og dog.. haha 😀

Du er absolut et af de mest passionerede mennesker jeg kender, og det siger en del, blandt den flok vi har stiftet bekendtskab med over de sidste par år.

Åha, sidder her og får vand i øjnene – tak til jer begge – for jeres søgen efter viden og vores hyggelige og ofte ustyrligt morsomme samtaler 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.