Velkommen til Sphynxforum.dk Forums Kommende Sphynx-ejer Hvordan kan man være i tivivl?

Dette emne indeholder 3 svar, har 4 stemmer og blev senest opdateret af Profile photo of soelver soelver 5 år, 1 måned siden.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Profile photo of Rasmus
    Rasmus
    Medlem

Da vi skulle have sphynx var jeg ærlig talt lidt skeptisk! Hvad skulle det nu til for at anskaffe en kat uden hår!? Min kæreste Vinh var meget fastholdende, han havde læst om racen og var blevet forelsket. Det hele gik meget stærkt, pludselig havde vi en aftale med Britt. Vi skulle ned og se en killing, og pludselig sad vi i bilen på vej hjem med Ludwig.

Nu forstår jeg slet ikke hvordan man kan være i tvivl om man skal have en sphynx!? Han er det kærligste lille væsen jeg har mødt og han er en kæmpe stor del af vores lille familie, vores hverdag. Han er nysgerrig og skal se ALT vi laver, han er hengiven og tillidsfuld. Han giver meget klart udtryk for hvad han gider og hvad han ikke gider.

Sphynxen er en fantastisk race og hvis jeg havde tiden samt overskuddet ville jeg opdrætte dem og være med til at udbrede racen! Jeg er taknemmelig over alle jer der bruger tid og kræfter på avl og at få racen så sund som mulig. Alle burde have en sphynx, så var verden et bedre sted, er jeg sikker på:)

Profile photo of christina
    christina
    Deltager

ENIG…

Sådan har jeg aldrig tænkt på det, men det kunne du godt have ret i! Mange mennesker ville helt sikkert blive bedre af at modtage en Sphynx’s kærlighed (men det tror jeg ikke vi får overbevist vores murer om – han NÆGTEDE at røre ved Wiggi, da han var her i går, og den stakkels mand fik det rent faktisk helt dårligt LOL).

Profile photo of soelver
    soelver
    Keymaster

Min tante er skrækslagen for vores. Hun nægter også pure at røre ved dem. Hun ved slet ikke hvad hun går glip af!

Elsker racen, deres sind og deres enorme hengivenhed.
    De er som små børn for os. Og i modsætning til vores andre børn, så flytter de her ikke hjemmefra – haha 😀

Håber vi snart kan kalde os selv opdrættere, også selvom det bliver i et meget småt format, med vores ene hunkat 😉

(Note to self: Overfør nogle af de 3000+ billeder fra telefon til computeren, så der er plads til billeder af rynkede killinger)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.