Velkommen til Sphynxforum.dk Forums Sphynx-snak Hvor køber i kød til Rå?

Dette emne indeholder 3 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af Profile photo of Kenneth Kenneth 2 år, 7 måneder siden.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Profile photo of Kenneth
    Kenneth
    Medlem

Vi har købt kød til mine skaldepanders rå i Metro, som regel en 10 kg okseklump eller 8 store poser kylling lår og 5-6 bakker kyllinge hjerter eller hvad der nu lige var af indvolde.

Men nu er metro jo lukket så jeg leder efter et sted jeg kan købe kød til de skaldede uden at blive flået levende i indkøb 🙁

Jeg har til en måneds tid vacuum pakket i fryseren så der er lidt tid at løbe på.

Nogen der har et godt forslag?

Jeg tænkte på kødbyen, men der skal man vist have firma for at handle?

Er der nogen andre der fodrer med rå? Jeg har ikke kunne finde mange her I Danmark.

Profile photo of soelver
    soelver
    Keymaster

Vi fodrer med tørfoder, så kender slet ikke ikke til det.
    Måske har Christina noget input? Hun kender så mange kattefolk 😀

Profile photo of christina
    christina
    Deltager

god morgen og glædellig forhjul.

hvis man kan lukke ørene og bor i nærheden af rødovre er maxsø på islevdals vej et godt bud. her kan du få alt nærmest i råt. og de har masser af godbider der er rent kød.

et andet er halal slagterne.

ellers er det på nettet og kigge. man kan få det som postorder

Profile photo of Kenneth
    Kenneth
    Medlem

Jeg bor i Glostrup, så Rødovre er max 10 min herfra, jeg skal da helt sikkert lige over i maxsø og se hvad de har, tak Christina og Soelver.

Kan se de har dag gamle kyller, så langt er vi ikke lige kommet endnu men de skal da prøves på et tidspunkt hehe.

Jeg tror de ville glo på mig som om jeg nu var blevet helt tosset hvis jeg serverede det for dem, det tog et par måneder før de spiste 100% rå, de var jo tørfoder junkier før så det var lidt af en prøvelse.

Drengene accepterede rå helt fint med tiden, min missepige syntes godt nok det var lidt mærkeligt da vi kom op på 50% rå, men lidt tun saft og langsomt mere og mere rå og nu gnasker hun det grådigt i sig.

De fik kylling halse i går og der var tæt på at blive slåskamp om dem, selv min gamle tandløse meeser fik renset gummerne, og så slap jeg for at børste tænder den dag med 3 misser siddende med ryggen til far fordi han er så ond, ok jeg bliver da altid tilgivet ved 20 tiden, der skal man jo op og putte med far i sofaen 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.