Dette emne indeholder 5 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af Profile photo of soelver soelver 1 år, 10 måneder siden.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Profile photo of Maibritt
    Maibritt
    Medlem

Jeg er 39 år og bor på En gård nær Slagelse på Sjælland. Jeg har igennem snart mange år trænet, udstillet og opdrættet hunde. Nu af racen Grand Danois. Vores familie består af 6 Grand Danois, 4 neutraliserede hittekatte og 5 hittehøns 😉
    Jeg har forelsket mig VILDT og inderligt i racen Sphynx. Lige nu går jeg og venter på at få en lille blå pige hjem fra udlandet. Glæder mig vildt meget.. Samtidig forsøger jeg at sætte mig ind i udstilling, sundhed osv.
    Håber herigennem at lære en masse og dele oplevelser på godt og ondt..
    Mange hilsner Maibritt

Profile photo of soelver
    soelver
    Keymaster

Hej Maibritt,

Det lyder dejligt 🙂
    Der må være liv og glade dage hos dig.

Hvor har du fundet din pige?

Og hihi! Hittehøns 😉
    Hvordan finder man hittehøns? Katte kan jeg desværre alt for godt forstå hvordan du har fået, men jeg har aldrig hørt om hjemløse høns før.

Hvis du er på Facebook er der et par rigtig gode grupper derinde for sphynx folk derinde:
    https://www.facebook.com/groups/443795295697542
    https://www.facebook.com/groups/445395588857334

Maibritt
    Medlem

Ja, der er lidt gang i den herhjemme
    Jeg har fundet min pige hos en opdrætter i Rusland. Hun skulle gerne blive vacc i dag og så er det at vente på hun kan komme ind..
    Mht mine skønne høns.. Mine hane Sigurd var gået hjemmefra da han sloges med en anden hane.. Derfor flyttede han ind hos mig. Mine høns er nogle der er frikøbt fra buræg-producenterne. Kan slet ikke have at de går i SÅ frygtelige små bure og aldrig ser græs, lys osv.
    Så nu bor de i en kæmpe hønsegård med masser af plads til at grave, tage sandbad osv.
    Jeg har sendt anmodninger til nogle grupper og har allerede fået rigtig god hjælp
    Glæder mig vildt til at lære mere om denne skønne race..

Profile photo of christina
    christina
    Deltager

velkommen til Maibritt. glæder mig til at se den lille russer IRL. hun ser fin ud på både billeder og papir. knus christina

Profile photo of soelver
    soelver
    Keymaster

Åhr, hvor dejligt 🙂
    Det er jo det rene dyreparadis hos dig.

Maibritt
    Medlem

He He. Ja, jeg er nok lidt den skøre dyredame 😉
    3 af mine grander er også omplaceringshunde. 1 af dem havde været frygteligt behandlet, men er i dag min tillidsfulde topvindende tæve.
    Mange tak Christina. Fedt at du ville kigge stamtavlen for mig 🙂
    Jeg er godt nok også spændt. Nu er hun vacc så er det bare at vente.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.