Dette emne indeholder 4 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af Profile photo of christina christina 2 år, 2 måneder siden.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Profile photo of TineHelena
    TineHelena
    Medlem

Hej alle sammen.
    Synes da lige jeg hellere måtte introducere mig selv 😉

Mit navn er Tine og jeg er 27 år.
    Jeg bor i Viborg sammen med min kæreste, vores to piger på 4 og 5 år, en smuk huskat og ikke mindst, en lækker lille Don Sphynx dreng på 12 uger.
    Til sommer starter jeg på en Visuel HF i håb om at når jeg er færdig med det kan læse videre indenfor animation og tegning.

Jeg fik min Don Sphynx, ved navn Gumball sidst i februar 2015, så jeg er ret grøn indefor det med Don Sphynx da han også er den første jeg nogensinde har haft (Så beklager de dumme spørgsmål der nok vil komme indimellem).

De varmeste hilsner
    Tine

Profile photo of soelver
    soelver
    Keymaster

Hej Tine,

Hvor hyggeligt at hilse på en viborgenser mere 😀

Jeg må tilstå, at jeg ikke er vildt meget inde i Don Sphynx’en, men jeg glæder mig til at høre om dine oplevelser med din lille dreng. Jeg tror vi har et par Don Sphynx ejere herinde, men ved ikke hvor aktive de er. Anyway – hold dig ikke tilbage. Hvis ikke vi har svar på dine spørgsmål, så finder vi nogen der har (eller i hvert fald kan give deres besyv med).

Ingen spørgsmål er dumme, alle har haft deres første kat/racekat på et eller andet tidspunkt, og det vil automatisk kaste spørgsmål af sig 🙂

Velkommen til!

Profile photo of christina
    christina
    Deltager

ingen kan slå Soelver i spørgsmål 😀 velkommen til.

Profile photo of soelver
    soelver
    Keymaster

Hahaha! Nej, de kommer i en uendelig strøm 😉

Profile photo of christina
    christina
    Deltager

det er faktisk lidt sjovt med don sphynx. jeg har endnu ikke mødt en dansk opdrætter men der blev faktisk trukket en del tavler sidste år.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.