Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Profile photo of Talk_About_Sphynx Talk_About_Sphynx 2 år, 1 måned siden.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Profile photo of Holly
    Holly
    Medlem

Hej alle..

Det ser ud til at Purfi er blevet forkølet, men kan læse mig frem til at det kan de ikke blive.
    Hun snøfter, øjnene løber og hun ligger og sover i hulen hele dagen. Det virker ikke som om hun har lyst til at åbne øjnene. Jeg har lidt øjenbetændelse salve fra sidst som jeg ville behandle hende lidt med

Hun er vaccineret.

Vi er lige flyttet og bor i lidt bryggestøv – Kan det være det?
    De to andre katte nyser, men har det ellers fint, og vores datter har også fanget sig lidt snot næse…

Vil prøve at få en tid til dyrlægen mandag til dem alle tre 🙂

Hej Holly, en flytning er virkelig stressende for katte, og deres immunforsvar vil være svækket i en periode. Katte kan skam godt blive “forkølede”, men det skyldes som regel en virus, der ligger i dvale i kroppen, indtil de af en eller anden årsag bliver stressede. Byggestøv kan sikkert også genere, fuldstændig som vores slimhinder bliver generede af støv, men jeg må indrømme, at da hun også er sløj, synes jeg du skal tage hende med til doktor dyr mandag, medmindre hun får det bedre inden. Hvis hun spiser og drikker normalt, lyder det ikke som noget akut. Du er som altid velkommen til at ringe <3 Maveprutter til Purfi og Opi og knus til dig 🙂

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.