Dette emne indeholder 9 svar, har 4 stemmer og blev senest opdateret af Profile photo of soelver soelver 3 år, 2 måneder siden.

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    Profile photo of Kenneth
    Kenneth
    Medlem

Jeg har lige mistet min dejlige Francis dreng. Han fik lige pludselig væske under huden og i kroppen pga. dårligt hjerte, jeg kørte fra det ene dyrehospital til det andet, røntgen, blod, væske prøver, og ultralyds scanninger viste at de ikke kunne redde ham.

Jeg kunne ikke bære at holde ham imens han blev aflivet, og jeg føler mig så skyldig.. jeg skulle have holdt ham i mine arme, men jeg kunne bare ikke klare det, undskyld min lille skat.

Verden er så trist og kold nu uden min dreng der ligger på mit bryst med sit lille skaldede rynkede hoved under min hage, jeg savner ham så forfærdeligt 🙁

Profile photo of soelver
    soelver
    Keymaster

Det gør mig ondt at høre :'(

Sender dig en krammer, og håber du har lyst til at fortælle os lidt om ham, når du er klar til det.

Profile photo of Tom
    Tom
    Medlem

Nej det var vel nok trist hvor længe havde den været syg og hvor dan opdagede du det føler virkeligt med dig

Mvh Tom

Profile photo of christina
    christina
    Deltager

trøste krammer fra alle os på nudivine.

Profile photo of Kenneth
    Kenneth
    Medlem

Tak skal i have, jeg savner ham bare så meget.

Han plejede at vække mig om morgenen, så stod vi op og lavede morgenmad, læste lidt på pc’en hvor han lå i mit skød og spandt, hele dagen igennem var han med i det hele, hvis han ikke lige puttede under et tæppe i stuen, så så vi fjernsyn om aftenen hvor han altid skulle så tæt på mig som muligt.

Jeg har en gammel siameser dreng også, han går og leder og kalder på ham hele tiden og kan ikke forstå hvor han er henne, de var udadskillelige og lå altid og sov sammen om natten i alle mulige, og umulige stilinger 🙂

Alt minder mig om han lige nu, alle de steder han var, og de ting han lavede, jeg har ikke lyst til at gå ind i stuen, for han er der ikke mere.

Man finder først ud af hvor meget de fyldte i ens liv når de er væk.

Jeg trøster mig lidt med at jeg gav ham alt den kærlighed det var muligt imens han stadig var hos mig.

Profile photo of soelver
    soelver
    Keymaster

Det lyder til at han har haft et dejligt liv hos dig 🙂

Jeg kan næsten ikke bære at tænke på hvordan du må have det lige nu, men håber at tiden kan mindske sorgen ved at have mistet ham en smule, og i stedet fyldes med med glæde over den tid du havde ham.

Og åh.. din stakkels siameser dreng.
    Håber I kan varme hinanden lidt.

Profile photo of Kenneth
    Kenneth
    Medlem

Jeg prøver at trøste min gamle siameser dreng, men han gider ikke rigtigt noget, han ligger bare og sørger på deres ynglings plads på en varm forstærker hvor de altid lå og puttede sammen.

Profile photo of soelver
    soelver
    Keymaster

Åh 🙁
    Mit hjerte bløder for ham.

Profile photo of Kenneth
    Kenneth
    Medlem

Ja det er sørgeligt at se, og han kan jo ikke forstå hvad der er sket.

Men jeg tror jeg fik livet lidt op i ham i dag. Han sidder på mig hele tiden eller skal ligge over min arm og klistre til mig, det plejer han ellers aldrig. Han har altid været lidt reserveret på sine ældre dage og gider kun at kæle når det lige passer ham. Han har heller aldrig været den store spinner hvis der ikke lige var guf i vente, men nu spinner han næsten hele tiden.

Men jeg giver ham bare alt den kærlighed han har brug for lige nu.

Profile photo of soelver
    soelver
    Keymaster

Det er da godt I kan trøste hinanden lidt i denne tid <3

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.