Velkommen til Sphynxforum.dk Forums Sphynx-snak En tanke fra Helle :)

Dette emne indeholder 4 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Profile photo of soelver soelver 3 år, 11 måneder siden.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Profile photo of soelver
    soelver
    Keymaster

Helle havde lavet et indlæg tidligere, som havde forvildet sig et andet sted hen. Nu kan jeg jo ikke poste på vegne af hende, men jeg kan citere hendes indlæg:

Helle / @bbilling :

Jeg tænkte kunne det evt være en mulighed vi lavede lidt reklame for vores sphynxforum på vores hver især opdrætte hjemmesider og et eller andet vi kunne give vóres killinge køber med omkring sphynx forum bare en tanke

Det ville være umådeligt skønt, om I vil linke til sphynxforum fra jeres egne hjemmesider, så jeg tænker, at jeg kunne prøve at lave nogle små bannere som I kunne vælge imellem, og ellers er et tekstlink også stærkt værdsæt 🙂

Ang. noget I/vi kunne give killingekøbere med:
    Vi har faktisk snakket om det herhjemme for længe siden, men kom fra det igen.

Hvad tror I vil være det bedste?
    Jeg tænker, at et lille kort kunne være nok? Eller er det bedre med en A5 side, der kan passe ind i en killingemappe?

Lad mig høre hvad I synes 🙂
    Tak til Helle for at tage det op.

Profile photo of christina
    christina
    Deltager

det ny PR materiale fra rex og sphynklubber er en folder i postkort størrelse med løse kort inden i det kunne jo være smart at det matchede i størrels så det passede sammen.

og bannere er en super ide.

og husk også at reklamere lidt på sphynxlovers og r&sklubbens facebook grupper

Profile photo of soelver
    soelver
    Keymaster

Har du den præcise størrelse fra Rex og Sphynxklubben? Klart, at det ville være bedst, om det passede sammen 🙂

Hvis jeg ellers bliver færdig med at opdatere tabellen med danske sphynxer inden jul, vil jeg gå videre med at kigge på materiale og bannere der kan bruges. Ellers må det vente lidt (jeg antager, at de fleste alligevel har travlt med andre gøremål i den kommende tid).

Profile photo of christina
    christina
    Deltager

ja A6.

Profile photo of soelver
    soelver
    Keymaster

Jeg har lavet nogle bannere og et tekstlink, som man kan kopiere koden til, og bruge det på sin egen hjemmeside. Det finder I her:

Share the love!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.